Maak offerte
Logo de Vlaamsche Spijcker

Bijeenkomen

Op deze pagina vindt u alvast de nodige informatie met betrekking tot het het organiseren van een zakelijke bijeenkomst bij ons op locatie. Wij nodigen u echter graag uit voor een vrijblijvende bezichtiging waarin wij u in persoon kunnen informeren over de mogelijkheden die wij als vergaderlocatie bieden. De koffie staat voor u klaar.    

Service voor, tijdens en na

'De Vlaamsche Spijcker’ is een bijzonder inspirerende plek en doet u en uw collega’s het kantoor even vergeten. De locatie en haar inrichting nodigt uit tot creativiteit, tot out-of-the-box denken, tot het komen met innovatieve ideeën door het gebruik van nieuwe aanvliegroutes.

LOCATION, LOCATION, LOCATION

Naar onze mening wordt service nog altijd ondergewaardeerd. Het is onze passie om u een service te laten ervaren die telkens weer doet verrassen. U een service te verlenen die verder gaat dan hetgeen u mag verwachten. Een service te verlenen die in de toekomst een nog grotere verwachting met zich meebrengt. Een service te verlenen die alleen tot stand kan komen met een perfectionistische overtuiging als vertrekpunt. 

Wanneer u kiest voor ‘De Vlaamsche Spijcker’ dan zullen u en uw gasten ervaren dat er is gekozen voor een verfijnde plek waar men oog heeft voor detail. Oog heeft voor u als gast. Dat er is gekozen voor een locatie met trots. Een locatie waar u zich als bedrijf mee wilt inlaten.

Huurprijzen

De huur van de locatie voor 1 dagdeel bedraagt €395. De kosten voor verlenging met een 2e dagdeel zijn €295 en voor een 3e dagdeel €220.  Zodoende komt de huur voor 3 dagdelen (ochtend-middag-avond) op €910 ex. BTW. De locatie wordt opgeleverd met al het meubilair dat nodig is om uw zakelijke bijeenkomst te kunnen laten plaatsvinden (tafels, stoelen, statafels, tafelrokken, strikken, etcetera). Indien gewenst is het mogelijk om voor een meerprijs in audiovisuele ondersteuning te voorzien of de locatie aan te kleden met verse boeketten. Wij zorgen te allen tijde voor de basis-oplevering, waaronder het branden van de open haard en kaarsjes. De locatie zal geheel naar uw wens worden ingericht, gebruikmakend van de gangbare vergaderopstellingen. 

Faciliteiten & Voorzieningen

Het is voorafgaand aan, of na afloop van, uw programma mogelijk om in besloten kring op locatie te lunchen en dineren met een door u geselecteerd gezelschap. Dit kan zowel binnen in 'De Vlaamsche Spijcker' als buiten in onze groene tuin waar u en uw gasten vanmiddag nog doorheen wandelden.

Keuken

In het verlengde van de Groenstraat, gelegen in de weilanden, vindt u de machinekamer van onze organisatie. Een sfeervolle productiekeuken die wij u dan ook met trots presenteren. Aan het roer van deze keuken staat chef Wadii Essakkati, culinair talent met een smaak uit duizenden.Alles wordt in deze keuken vanaf de basis gemaakt en wij werken uitsluitend met de meest smaakvolle en verse producten uit de regio. Het gaat hier niet om de kunst van het technisch koken maar om de kunst van het met gevoel smaak maken. De kunst van het smaakvol balanceren. Op locatie bij 'De Vlaamsche Spijcker' hangt er een verfijnde maar ongedwongen sfeer, dit voeren wij dan ook op een stijlvolle wijze door in de gerechten die wij u voorschotelen. De ruimte wordt eveneens gebruikt voor tastings en proefdiners.

Programma

Graag bespreken wij in een persoonlijk gesprek uw wensen met betrekking tot het programma waarna een offerte op maat zal worden opgesteld.

1

De huur van de trouwlocatie is €675 (*2021) per dagdeel. De locatie wordt opgeleverd zodat er een ceremonie voor 50 personen kan plaatsvinden (ceremonie-tafel, stoelen, sta-tafels, tafelrokken, strikken, tafeltjes, etcetera).

2

Indien gewenst is het mogelijk om voor een meerprijs stijlvolle houten witte klapstoeltjes te plaatsen. Door het plaatsen van bankjes, extra stoelen en sta-tafels kunnen eventueel meer gasten de ceremonie bijwonen.

3

Wij zorgen voor de basis oplevering waaronder het branden van de openhaard en kaarsjes. U mag de locatie geheel naar eigen wens aankleden.

4

Als bruidspaar kunt u +/- 3 uur gebruik maken van alle mooie plekjes, binnen en buiten, die onze trouwlocatie zo sfeervol en romantisch maken.

5

De gasten worden normaliter 30 minuten voorafgaand aan de huwelijksceremonie op locatie ontvangen. De ceremonie neemt een vergelijkbaar tijdbestek in beslag.

6

Na de huwelijksceremonie wordt er gebruikelijkerwijs taart aangesneden en het glas geheven op uw geluk. Het is toegestaan om zelf de bruidstaart te voorzien.

Icoon pijl naar rechts
Icoon pijl naar rechts

Businesspoint

De keuken is gevestigd op de begane grond van BusinessPoint Dongen en bevindt zich op 2 minuten afstand van 'De Vlaamsche Spijcker'. BusinessPoint biedt de mogelijkheid tot het huren van flexwerkplekken, spreekruimtes en vergaderzalen. Het is mogelijk om hier reserveringen (functies) te bespreken die indien gewenst vervolgens culinaire door ons kunnen worden ingevuld. Tevens biedt BusinessPoint tot 12 personen de mogelijkheid tot private dining. Het menu wordt dan geserveerd aan een lange houten tafel in het centrum van de ruimte met uitzicht op onze sfeervolle keuken. 

Het combineren van vergaderzalen bij BusinessPoint met lunches of diners bij 'De Vlaamsche Spijcker' (of juist andersom) behoort tot de mogelijkheden. U aanvraag wordt in een dergelijk geval door één contactpersoon behandeld. Voor meer informatie over flexwerken en vergaderen verwijzen wij u graag door naar www.businesspointdongen.nl.

Eet met je hart

'De Vlaamsche Spijcker' doneert naar aanleiding van uw bijeenkomst €10 aan stichting 'Eet met je Hart Dongen' die zich inzet voor de bestrijding van eenzaamheid onder ouderen.

Koffietje?

Maak een afspraak met Kirsten voor een vrijblijvende bezichtiging en download alvast onze brochure