Maak offerte

Herdenken

Op deze pagina krijgt u informatie over de mogelijkheden bij ons op locatie, behorende bij een uitvaart, dienst, koffietafel of receptie. Bij interesse in onze locatie nodigen wij ook graag uit voor een afspraak waarin wij u uitgebreid vertellen, en laten zien, wat wij te bieden hebben. Het is mogelijk, gelet op het vaak korte tijdbestek, om deze afspraak via een digitale verbinding te laten plaatsvinden.

In memorie van..

Uitvaart

Momenteel komt er veel op u af en moet er op korte termijn van alles geregeld worden voor een passend en bovenal persoonlijk afscheid. Het versturen van uitnodigingen, het bestellen van bloemen, het onderbrengen van familieleden en ga zo maar door. Vanuit de locatie willen wij u graag waar mogelijk ontlasten en hierdoor een steentje bijdragen aan het realiseren van een bijzonder programma, waarin u en uw gasten op gepaste wijze de juiste aandacht zullen ontvangen.

EEN STEENTJE BIJDRAGEN

De locatie is per dagdeel te bespreken en wordt te allen tijde exclusief door u in gebruik genomen. De huur van de locatie is €675 (*2021) per dagdeel. De kosten voor een verlengd dagdeel bedragen €325 (*2021). U kunt de dienst zowel binnen als buiten laten plaatsvinden. Het in het verdere programma combineren van de vele intieme plekken op onze locatie behoort tot de mogelijkheden en brengt geen extra kosten met zich mee.

Ook de mogelijke weerscenario's worden op voorhand doorlopen om zodoende een programma na te streven dat identiek zal zijn aan hetgeen u in gedachten heeft, rekening houdend met de omstandigheden. U hoeft zich enkel op het inhoudelijke aspect van de dienst te richten. 

Koffietafel of receptie

De locatie wordt opgeleverd met alle materialen die nodig zijn om de uitvaart te kunnen laten plaatsvinden (spreektafel, geluidsinstallatie, projectiescherm, stoelen, sta-tafels, etcetera). Indien gewenst is het mogelijk om voor een meerprijs verse boeketten toe te voegen. Wij zorgen te allen tijde voor de basis-oplevering waaronder het branden van de open haard en kaarsjes. 

Normaliter worden de gasten 45 minuten voorafgaand aan de dienst op locatie ontvangen met koffie en thee. De eigenlijke dienst neemt normaal gesproken 60 minuten in beslag. Na een ochtend of middagdienst wordt er gebruikelijkerwijs een rijkelijke sandwich lunch geserveerd, eventueel in combinatie met soep en/of zoete lekkernijen. Na afloop van de dienst serveert onze bediening gedurende een periode van 1 uur en 15 minuten dranken. Het voornoemde programma duurt 3 uur. 

Koffietafel of receptie

Het is ook mogelijk om te kiezen voor een compleet verzorgde receptie met culinaire ondersteuning. Dit kunnen dranken gecombineerd met luxe receptiehapjes en/of snacks zijn, of wellicht kiest u liever een assortiment aan hammetjes, kaasjes, worstjes en brood met tapenade gepresenteerd in buffetvorm. 

Lunch & Diner

Het is voorafgaand aan, of na afloop van, uw programma mogelijk om in besloten kring op locatie te lunchen en dineren met een door u geselecteerd gezelschap. Dit kan zowel binnen in 'De Vlaamsche Spijcker' als buiten in onze groene tuin waar u en uw gasten vanmiddag nog doorheen wandelden.

Sluit de dag gezamenlijk af met een lunch of diner

Programma

Graag bespreken wij in een persoonlijk gesprek uw wensen met betrekking tot het programma waarna een offerte op maat zal worden opgesteld.

1

De huur van de trouwlocatie is €675 (*2021) per dagdeel. De locatie wordt opgeleverd zodat er een ceremonie voor 50 personen kan plaatsvinden (ceremonie-tafel, stoelen, sta-tafels, tafelrokken, strikken, tafeltjes, etcetera).

2

Indien gewenst is het mogelijk om voor een meerprijs stijlvolle houten witte klapstoeltjes te plaatsen. Door het plaatsen van bankjes, extra stoelen en sta-tafels kunnen eventueel meer gasten de ceremonie bijwonen.

3

Wij zorgen voor de basis oplevering waaronder het branden van de openhaard en kaarsjes. U mag de locatie geheel naar eigen wens aankleden.

4

Als bruidspaar kunt u +/- 3 uur gebruik maken van alle mooie plekjes, binnen en buiten, die onze trouwlocatie zo sfeervol en romantisch maken.

5

De gasten worden normaliter 30 minuten voorafgaand aan de huwelijksceremonie op locatie ontvangen. De ceremonie neemt een vergelijkbaar tijdbestek in beslag.

6

Na de huwelijksceremonie wordt er gebruikelijkerwijs taart aangesneden en het glas geheven op uw geluk. Het is toegestaan om zelf de bruidstaart te voorzien.

Regionale partners

Wij werken nauw samen met de volgende regionale uitvaartmaatschappijen: 

– DELA Uitvaartcentrum Dongen
– Van der Wou Uitvaartzorg
– Uitvaartverzorging Van Berkel 

Bij ons in de Groenstraat vindt u begraafplaats 'De Kremer'. DELA Uitvaartcentrum Dongen is op de desbetreffende begraafplaats gevestigd met een groot ontvangstcentrum. De begraafplaats ligt op 600 meter afstand van 'De Vlaamsche Spijcker'.

Eet met je hart

'De Vlaamsche Spijcker' doneert naar aanleiding van uw herdenking €10 aan stichting 'Eet met je Hart Dongen' die zich inzet voor de bestrijding van eenzaamheid onder ouderen. Hiermee ondersteunen wij ouderen die een menselijke verbinding missen.

Koffietje?

Maak een afspraak met Kirsten voor een vrijblijvende bezichtiging en download alvast onze brochure
Maak een afspraak
No items found.